Letters from War
Based on António Lobo Antunes' letters to his wife, written as a soldier, doctor and a aspirant writer, while he was serving in Angola.
Based on António Lobo Antunes' letters to his wife, written as a young soldier, doctor and a aspirant writer, while he was serving in Angola between 1971 and 1973, during the Portuguese Colonial War.