Porky'emu wiatr w oczy / Daffy Czarodziej: świńskie nóżki / Do kina czy na film
Praca Porky'ego przeminęła z wiatrem. Pokaz Daffy'ego zwala z nóg. Niedźwiedzia rodzinka wybiera się do kina.