Ojciec panny młodej / Daffy Czarodziej: wybierz kartę / Gag z norką 2: grzechotniki
Kurak Leghorn musi oczarować przyszłego teścia. Daffy zaskakuje karcianym trikiem. W norce czeka grzechocząca niespodzianka.