Antoine musi zaakceptować śmierć Anny. Mężczyzna postanawia opuścić Syrię i wrócić do domu. Okazuje się jednak, że cały region został zajęty przez ISIS. Sarya ma za zadanie eskortować Antoine'a z powrotem do stolicy Kurdów.