Ballada o Billi-Jo
Po tragicznym pożarze, który zabrał dwoje dzieci Wayne'a i Billy Jo, wszyscy w bazie Fort Campbell są pogrążeni w żałobie. Ale czy para nie skrywa tajemnicy ?