Wrzaskliwa primadonna
By rozwiązać zagadkę ducha śpiewaczki, która nawiedza swój dawny teatr, ekipa Scooby’ego musi udawać rockową kapelę! Ale czy nasi przyjaciele zdołają rozwiązać sprawę, zanim Velma odważy się wyjść na scenę i zaśpiewać?