Ach, ta zazdrość!
Jordan poważnie rozmawia z Evertonem. Matthew ma nadzieję, że dotrzyma tempa swojej narzeczonej Anie podczas karnawału. Jessica chce, aby Juan zrezygnował z pracy na statku.