Seks, kłamstwa i taśma wideo
Amanda myśli, że Razvan ją wykorzystuje. Tyray przygotowuje się, aby poznać swoją prawdziwą Carmellę. Meisha i Nicola próbują ułożyć swoją relację. Cleo traci zaufanie.