Jak dobrze się znamy?
Bilal i Shaeeda próbują odbudować życie po tragicznej stracie. Emily i Kobe chcą uatrakcyjnić swoją relację, a potem zastanawiają się nad wyprowadzką z domu rodziców Emily.