Rodzicielska pułapka
Matka Deavan pęka ze złości. Sumit oznajmia Jenny, że jego rodzice są gotowi na spotkanie. Ari i Bini kłócą się o religię. Brittany boi się kolejnej rozmowy z rodzicami Yazana.