Nagła zmiana
Rozpętuje się piekło, kiedy Jenny i Sumit ujawniają sekret. Shaeeda gniewa się na byłą żonę Bilala, że zaproponowała intercyzę. Elizabeth i Andrej zdobywają się na wielki krok.