Spalone mosty i gorzka prawda
Andrej wpada w złość podczas rodzinnego obiadu. Jess rozmawia z Coltem o Vanessie. Karine stawia Paulowi ultimatum, a Angela prosi Michaela, aby podjął ważną decyzję.