Nie ma ucieczki
Colt i Larissa mają kłopoty, bo Larissa znowu trafia do aresztu. Chantel i Nicole kłócą się, kiedy Pedro zaprasza je na spotkanie. Baby shower Elizabeth nie przebiega gładko.