Glynn dostaje dobra i zla wiadomosc na temat zatruc w wiezieniu. W zwiazku Rebadowa i Stelli pojawiaja sie problemy. Keller i Beecher negocjuja korzystny dla obu z nich uklad. Poeta i Redding nieomal wdaja sie w bójke.