Godzenie interesów
Jeremy spieszy się, aby ukończyć prace w domu przed narodzeniem dziecka. Zach wyjeżdża, Tori po raz pierwszy zostaje sama z dzieckiem. Amy wyprawia przyjęcia dla Audrey i Chrisa.