Hornsby maszeruje z Darylem i żołnierzami, by stawić czoła Maggie. Po wstrząsającym napadzie Rosita namawia Connie, Kelly, Eugene i Maxa do prześledzenia sprawy Miltonów. Po operacji Ezekiel wykorzystuje swoje nowe życie.