Proces dochodzi do pólmetka. Mary Welcome, obronczyni Wayne’a Williamsa, jest zaskoczona, kiedy oskarzyciele przedstawiaja wyniki badan kryminalistycznych, które lacza oskarzonego z zabójstwami dziesieciorga dzieci.