Dawno, dawno temu Bird Town zostalo opanowane przez kleske zywiolowa. Podczas gdy miasto jest oblezone, Bertie pomaga Tuce uporac sie z osobistymi demonami i porozmawiac o tym, co ja trapi w ich przyjazni.