Davis zostaje przycmiony przez swoja protegowana, Lil Calliope. Delmont jest zaniepokojony, bo Albert chce byc autentyczny. Antoine poznaje plusy i minusy zarzadzania zespolem muzycznym. Larry zmusza LaDonne, zeby dokonala wyboru.