W poszukiwaniu zaginionego laboratorium
Aron wraz z ekipą rozpoczyna pracę nad rekonstrukcją „promienia śmierci". Jack i Cameron udają się do Colorado Springs by sprawdzić gdzie niegdyś mieściło się laboratorium Tesli.