W domu Brooke zjawia sie Rhonda, która jest zaniepokojona zniknieciem dziadka. Brooke korzysta z okazji, aby uswiadomic jej, ze nierealistyczne oczekiwania bardzo utrudniaja komplikuja Laili zycie.