Drugi sezon węgierskiej wersji popularnego serialu o psychoterapeucie. Minął rok od incydentu z Laurą i szokującej śmierci Máté Abonyi. Ogarnięty wątpliwościami András Dargay powoli dochodzi do siebie i po rozwodzie rozpoczyna nowe życie.