Ruxandra waha sie, czy powinna odrzucic Tudora, który postanowil nad soba pracowac, czy zrobic cos kompletnie destrukcyjnego. Andrei próbuje uswiadomic jej, ze Tudor zmienil sie na lepsze i jest mezczyzna, u którego boku moglaby zyc.