Termalizacja resztek
Jest kwas ponieważ gazeta codzienna nie wspomina o Leonardzie w artykule, który napisał wraz z Sheldonem. Przerwa w dostawie prądu w domu pani Wolowitz prowadzi do ostatniej rodzinnej wieczerzy na jej cześć.