Wir medium
Podczas gdy Sheldon i Koothrappali biorą udział w uniwersyteckiej imprezie, Leonard denerwuje się wiarą Penny w jasnowidzów. Danica McKellar występuje gościnnie w roli obiektu zainteresowań Raja.