Ruth odbiera telefon od Sary i ochoczo popiera jej stanowisko. David i Keith przekonują się, że zabawa w dom z Anthony’m i jego bratem Durrellem jest ciężką pracą. Nate rozmyśla o swojej pierwszej, nieszczęśliwej miłości.