Pierwszy odcinek sezonu. Po konferencji prasowej, która wywołuje medialną burzę przekonany o słuszności swojej decyzji Kendall szuka nowej kwatery głównej, a Logan i jego ekipa próbują znaleźć bezpieczne schronienie.