Zycie Courtney zostaje wywrócone do góry nogami, kiedy w Blue Valley pojawia sie wazna postac z jej przeszlosci. Pat znajduje nowe informacje na temat planów ISA, a Jordan dokonuje w pracy zadziwiajacego odkrycia.