Pracownicy kancelarii Reddick/Lockhart zaczynają wysyłać anonimowe, pełne nienawiści wiadomości na temat Juliusa i Diane w nowym, biurowym intranecie. Pozycja Diane jako wspólniczki firmy po raz kolejny staje pod znakiem zapytania.