Patrick stresuje się, gdy rodzice oceniają jego wybór partnera. Niepokoi się też przed ślubem siostry. Dom odrzuca radę Lynna. Niezadowolony ze swoich zdjęć Agustín rezygnuje z pokazu sztuki, czym deprymuje Franka.