Rosyjska tragedia
Brokerka kredytowa Fay Zonis zostaje zamordowana w swoim biurze. Społeczności Amerykanów rosyjskiego pochodzenia jest w szoku. Kto mógł popełnić tak brutalne zabójstwo?