Bette i Dani dowiaduja sie zaskakujacych rzeczy i zaczynaja sie klócic. Shane uswiadamia sobie, ze zalezy jej na Tess, a podczas premiery ksiazki Alice zastanawia sie, czy powinna wyznac Tomowi pewna tajemnice.