„Przeszłość nie da ci o sobie zapomnieć” - Aria, Spencer, Hanna i Emily wiedzą, że to powiedzenie jest prawdziwe. Koleżanki wspominają Alison, a jej cztery przyjaciółki stają przed nierozwiązanymi problemami.