Morderstwo za zamkniętymi drzwiami
Przyjaciółka znajduje zwłoki samotnej matki w jej własnym domu. Detektywi wyruszają w szaloną pogoń za niebezpiecznymi i zaskakująco dziwnymi złoczyńcami.