Potwór ze sklepu zoologicznego
Scooby-Doo i Brygada Detektywów spotykają Wandę Sykes, która pomaga w adopcji słodkich zwierzaków ze sklepu zoologicznego. Kiedy z wielkiego jaja wykluwa się potwór, muszą oni ocalić nie tylko sklep i zwierzaki, ale również własne życie!