Wielkie oczekiwania
Wybredna konsultantka ślubna Becky szuka doskonałej sukni. Czy spodoba się jej połyskująca syrenka? Perfekcjonistka Denise ma tylko jeden cel - znaleźć wymarzoną kreację.