Wsparcie rodzeństwa
Nesrin pragnie sukni-rybki, ale jej siostrze nie podoba się nic co przymierza. Jennifer ma coraz mniej czasu, by wybrać suknię, a jej przyjaciółki męczy rola konsultantek.