Kluczowe słowo - matka
Gok zwykle świetnie radzi sobie z matkami, ale podczas wizyty Emily prawie odbiera mu mowę! Elegancka Nabesha wygrała walkę z rakiem i teraz jest stanowcza w wyborze sukni.