Panna młoda wie najlepiej
Chloe szuka nowoczesnej kreacji, którą od razu mogłaby się pochwalić na Instagramie. Panna młoda Helena chce, aby suknia ślubna współgrała z jej . motocyklem. Co na to Gok?