SUPER HAPPO kontra STUNT HAPPO
Na środku jeziora utknęła piłka. Super Happo i Stunt Happo ruszają z pomocą! Trwa zacięta rywalizacja o to, który z nich jako pierwszy dotrze do piłki i zostanie największym bohaterem wśród hipopotamów.