Lando Calrissian z „Imperium kontratakuje” prowadzi bohaterów w pulapke. Na kolacji z Darthem Vaderem glównym daniem okazuje sie jednak radosc! Michael Moore odkrywa, co sie stalo z dziewczecymi zabawkami z przeszlosci.