Szokująca niespodzianka Michaela Buble'a
Michael Buble chce uczcić pamięć dziadka, spełniając jego ostatnie życzenie. Starszy pan chciał zapewnić mieszkanie swojemu opiekunowi. Drew i Jonathan zabierają się do pracy.