Ten z Chandlerem w skrzyni
W Święto Dziękczynienia Joey karze Chandlera za całowanie się z Kathy. Monica odwiedza swojego okulistę, w którego gabinecie czeka ją spore zaskoczenie - bardzo przystojny syn jej byłego.