Przeklęty: Życie i śmierci Roberta Dursta
Sześcioodcinkowy serial dokumentalny odkrywający sensacyjne informacje na temat serii niewyjaśnionych przestępstw i osoby powiązanego z nimi milionera Roberta Dursta.