Filantropia popłaca
George i Bertha zapraszają młodego mężczyznę, który wzbudził zainteresowanie Gladys. Po spotkaniu z czarującym panem McAllisterem Bertha towarzyszy Marian i Aurorze na wiecu Clary Barton w Dansville.