Mei kłamie, mówiąc Jonny'emu, że jej tata nie żyje. Ma nadzieję, że jej biologiczny ojciec będzie chciał z nawiązać z nią relację. Kiedy jednak mężczyzna ją odtrąca, jest zdruzgotana.