Dinozaur za milion dolarów
Clayton kontynuuje wykopaliska szczątków rzadkiego drapieżnego dinozaura na swoim ranczu w Montanie. W Wyoming Mike i Jack chcą sprzedać cenne skamieliny kości tyranozaura.