Chłopiec z bębenkiem
Pocoyo chciałby grać na bębenku, ale jego przyjaciele są zajęci innymi zabawami. Pocoyo będzie musiał zrozumieć, że czasami jego przyjaciele nie chcą robić dokładnie tych samych rzeczy co on.