Rozpaczliwie poszukujac Sereny
Świat Sereny na Upper East Side trzęsie się w posadach, kiedy do miasta wraca jej dawna przyjaciółka Georginia Sparks, żeby nieźle namieszać i powyciągać różne niewygodne dla niej sprawy z przeszłości.