Tym blizej, im bardziej mnie odpychasz
Kiedy Alaric orientuje się, że Jo nie da się zauroczyć, prosi Elenę o zbadanie jej przeszłości. Damon otrzymuje niepokojące wieści i postanawia wziąć sprawy we własne ręce.